SERT OLACAK SENİN RÜZGARLARIN!


Yabancılık çekiyorum
                        kendi yurdumda
Yabancı olmuşum
                        sanki
                        kendi varlığıma


Gözlerin aynamdı
                        sözlerin anlam
Şimdi sessizliğin
                        şarkısını söylüyorum
Sensizlikle yaşıyorum
                        esintiler arasında
Rüzgarın soğuk
                        ateşini hissediyorum
Alev almış
                        kalbimin her yanı
                        titriyorum


Senin uzaklığınla
                        ölmüş
                                    bütün canlılıklar
                                                acıyı yaşıyorum
Kendi kendime
                        oyun oynuyor ve
                                    delice mutluluklar yaşıyorum



Saf mutlulukta
                        ve o sözleri
                                    hatırlıyorum
Diğeriyle gelen mutluluk
                        geldiği misafirle
                                    gider

Ölmüş bana bakan gözler
                        beni ancak
                        ölen gözlerin özler!
Bu benim son özlemim
                        söylediğim
                                    son şarkım

Bu benim son şarkım
Bu benim son
Bu benim
Bu
Bu benim son özlemim
                        söylediğim
                        son şarkım
                        sözsüz ve
                        bestesiz çaldığım


Ama hayat diyor ki;
                        elbet ben sana
                                    başka şarkılarda çaldıracağım
                                    yine bestesiz
                                    fakat bu defa hafif olacak besten
                                    sert olacak senin rüzgarların!

Yorumlar

Popüler Yayınlar

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

"ŞAHANE BİR ŞEY YAŞAMAK"

KÖPEK KATLİAMI BİR ÇÖZÜM MÜDÜR?