MÜZİKLE BERABER VARLIĞIM



Sularındayım akşamların akşamının
Bekliyorum ışığın göçüşünü
Elimde kitabım ve şarabım
Karanlık oluyorum ışık misali
Kendimden uzaklara kaçıyorum
Keman ağlıyor oluk oluk
Ruhumun dansıyla cezboluyorum
Yüreğimin titreyişiyle birlikte
Tüm illüzyonlardan uyanıyorum
Camın dışında, rüzgarın esişiyle yapraklar
Kafamın içinde, müziğin eşliğinde kelimeler
Hep beraberce dans ediyor, oyun oynuyoruz
Hep yeniden misali, keşfediyoruz keşfediyoruz
Sayılar emsali varlığımla her notada
Tını olup akıyorum
Bu akış gönlüme, gönlümün olduğu yere
Götürüyor beni olduğum yerde
Olmadık yaşam bilmecelerine
Böylece varlığın tümünde oluyorum
Yinede
Olduğum yerde değilken olduğum yerde oluyorum
Ezeli de ve ebedi de, müzikle beraber varlığım
Hissediyorum

Yorumlar

Popüler Yayınlar

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

"ŞAHANE BİR ŞEY YAŞAMAK"

KÖPEK KATLİAMI BİR ÇÖZÜM MÜDÜR?