AŞKIN SAADETİ

 


İlk kez gördüğümde gözlerimi kamaştıran tenini

Alamadım bakışlarımı senden, seni bana getiren

Yollarımdı zaman ve mekân beni sana götüren

Ön ayak sesleriydi bunlar yıpratıcı zamanın aşkım

Belki ikimizin de sonunu getirecek; ya da sade beni öldürecek

Söyleyemem yine de böyle bir şey, değil mi ki sonu bilinmeyen

Bilsem ki sevda çiçek açacak ömrümüzde

Düşünmeden ilan ederdim, yoluna sererdim tüm varlığımı

Dünya umurumda olmazdı, aforoz etseler hastalıklı ahlaklarından,

Kesseler de başımı, ayırsalar bedenimden

Ben yine seni severdim, yine seni severdim

Gözyaşlarımın hiç dinmeyeceğini tahmin edebilsem de kalbim seni sevdi seni sevdi çoktandır



(Devamı "Şahane Bir Şey Yaşamak" adlı şiir kitabımda olacaktır)...




Şair: Cihat Özkan




Yorumlar

  1. Birisini böyle sevmek mümkün mü gerçekten? Karşılığını alıp almayacağını bilemeden, ama karşılığı olmasa bile, hatta senden nefret etme ihtimali bile olsa o kişiyi sevmek. Uzaktan, o kişiyi rahatsız etmekten bile korkarak. Büyüleyici açıkçası. Dürüst olmak gerekirse o kişinin yerinde olmak isterdim. Kimse gerçekten şanslı. Hayatında onu böyle seven kimse olmamıştır eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna cevap veremeyeceğim 😅 Nasıl cevap vereceğimi de bilmiyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

"ŞAHANE BİR ŞEY YAŞAMAK"

KÖPEK KATLİAMI BİR ÇÖZÜM MÜDÜR?