AĞLAMAK İSTİYORUM



Ağlamak istiyorum,

Eski günlere, giden dünlere,

Sessizce vedalaşmak istiyorum,

Şimdiyle ve gelecekle.

Bir duvarın dibine çökmek,

Gökyüzünü izlemek istiyorum,

Sonra içime gömülmek,

Hüngür hüngür ağlamak istiyorum.

Korkmuyorum söylemekten;

Korktuğumu kaybetmekten sevdiklerimi,

Annem, babam ve kardeşlerimle didişmelerimi özlüyorum,

Ya bir gün orada olmazsalar, orada,

Biliyorum, kalbimdeler daima, 

Ama, ama ya orada olmazsalar!

Yatağıma yattığımda, sessizce yolda yürürken,

Sonra köpeğime sarılıyorum, 

Kaybetmekten korkuyorum onu da...

Sessizce ağlıyorum, gözyaşlarım içeriden akıyor,

Biliyorum kısacık ömrümde,

Hayallere dalabilirim, sağa sola sapabilirim,

Kayıtsız bir ruh ile illüzyona dalabilirim.

Ama yapamıyorum, yapamıyorum işte,

Herkes gibi olamıyorum,

Aklımda ölen kadınlar,  

Canavarca katledilen çocuklar ve hayvanlar,

İçim acıyor, içim acıyor,

Yaşamı ve ölümü bir çırpıda harcayamıyorum.

Ağlamak istiyorum,

Gökyüzündeki yıldızları izlerken,

İç dünyama dalıp, kendimi gözlerken,

Sessizce geçip gideceğim, silineceğim,

Anılardan geçerken.

Hayır! Unutulmaktan korkmuyorum,

Ama unutmaktan, hele kendimi!

İşte beni, düşüncesi bile öldüren kabusum,

Sessizce, bir kenara çekilip,

Ağlamak istiyorum...


Şair: Cihat ÖZKAN 



Resimler: 

1) Joker Crying Paper Print - TV Series posters in India - Buy art ...

2) Joker Crying Paper Print TV Series posters in India Buy art The First Trailer for Joaquin Phoenix's Joker Is the Stuff of I should laugh, but I cry ...

Yorumlar

Popüler Yayınlar

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

"ŞAHANE BİR ŞEY YAŞAMAK"

KÖPEK KATLİAMI BİR ÇÖZÜM MÜDÜR?